سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

انگيزش: منطق پنهاني كه انگيزه‌هاي ما را شكل مي‌دهد

۱۵۳ بازديد

انتشارات نشر نوين منتشر كرد: كتاب انگيزش: منطق پنهاني كه انگيزه‌هاي ما را شكل مي‌دهد ، شرح شغل رسمي ‌ما هرچه كه باشد، ما همه انگيزه دهندگاني پاره‌وقت هستيم. با توجه به اينكه انگيزش از بخش‌هاي اصلي زندگي ماست، واقعا چقدر نسبت به آن آگاهي داريم؟ واقعا چقدر از چگونگي عملكرد و نقش آن در زندگيمان مي‌فهميم؟ فرض بر اين است كه انگيزش از پاداش خارجي مثبت مشتق مي‌شود. اين را انجام بده، آن را بگير. اما چه مي‌شود اگر داستان انگيزش در واقع بسيار پيچيده‌تر، بغرنج‌تر و سحرآميزتر از چيزي باشد كه ما فرض مي‌كنيم؟

كتاب انگيزش: منطق پنهاني كه انگيزه‌هاي ما را شكل مي‌دهد

كتاب انگيزش: منطق پنهاني كه انگيزه‌هاي ما را شكل مي‌دهد اثر دن آرييلي ، ذات درست انگيزش و بي‌بصيرتي ما در رابطه با پيچيدگي و قوت‌هاي آن را به‌ خوبي كاوش مي‌كند و مي‌تواند نوري بر اين جهان پيچيده، زيبا و روان‌شناسي باشد.

 

انتشارات نشر نوين منتشر كرد:

 

اين كتاب در مورد اين است كه چه چيزهايي براي انجام كارها به ما احساس اشتياق مي‌دهد و در رابطه با چرايي انجام كارهاي مشقت باري توسط ماست كه ممكن است در ظاهر هيچ تمجيدي از آنان نشود.

 

براي مديران خواندن كتاب انگيزش: منطق پنهاني كه انگيزه‌هاي ما را شكل مي‌دهد (Payoff: the hidden logic that shapes our motivations) بسيار ضروري است تا ذات مواردي كه كارمندان را درگير و مجذوب كار مي‌كند بهتر بفهمند و بياموزند كه چطور مي‌توانند كاري كنند كه همه خوشحال‌تر و متعهدتر باشند و در نهايت، اين كتاب در مورد چيزي است كه ما قبل از مرگ، واقعا از زندگي‌مان مي‌خواهيم.

 

 

خريد كتاب

رابوك

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.