خريد آنلاين ماسك صورت

فروش و بازاريابي اينترنتي

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خريد آنلاين ماسك صورت

۵۲ بازديد

امروزه زيبايي صورت نه با آرايش غليظ بلكه با داشتن پوستي سالم و تميز شناخته مي‌شود. درگذشته زنان و گاهي حتي آقايان فقط زيبايي را در آرايش‌هاي غليظ و لوازم آرايشي‌ بسيار مضر مي‌ديدند اما با گذشت زمان و همزمان با افزايش كيفيت لوازم آرايش، توليد محصولات مراقب از پوست نيز بيشتر شد. امروزه بيشتر زنان و دختران به سلامت پوست در درجه اول اهميت مي‌دهند.

پوست سالم يعني پوستي كه شفاف، پاكيزه و بدون لك باشد. هاتاپاتا محصولات مراقبت از پوست شامل لايه بردار، سرم، كرم‌هاي ضدآفتاب، تونر و ماسك مي‌شود. در بين اين محصولات ماسك‌ها طرفداران بسياري در سراسر دنيا دارند. اين محصول هم براي پوست آقايان و هم بانوان هاتاپاتا توليد مي‌شوند.

آكنه رايج ترين مشكل پوستي اين روزهاي اغلب افراد است. اساسا در اثر مسدود شدن منافذ چربي به علت تجمع سلول هاي مرده پوست و رشد باكتري ها در اين منافذ، آكنه ايجاد مي شود. آكنه شامل همه انواع جوش هاي سرسياه، جوش هاي سر سفيد، ندول ها و كيست ها مي شود.

ماسك صورت يك لايه از مواد نرمي است كه پوست را از آلودگي، چربي و جوش‌هاي سرسياه پاك مي‌كند. اين ماده انواع بسياري دارد. بسياري از افراد ماسك‌هايي با مواد طبيعي و در خانه درست مي‌كنند. اما لزوماً تمامي آن‌ها مناسب پوست نيستند. زمان استفاده از اين محصول بستگي به نوع آن دارد. به‌طوركلي ماسك‌ها به دو دسته روزانه و دوره‌اي تقسيم‌بندي مي‌شوند. اين محصولات براي استفاده روزانه، مواد اوليه سبك‌تري دارند. به‌علاوه قبل از خواب بهترين زمان براي استفاده از آن‌ها است. ماسك‌ها براي استفاده دوره‌اي، از مواد اوليه سنگين‌تري ساخته شده‌اند. به اين معنا كه لايه‌هاي عميق‌تري از پوست را پاكسازي مي‌كنند. به همين دليل استفاده روزانه از اين نوع ماسك‌ها باعث آسيب به لايه‌هاي زيرين پوست مي‌شود. در انتخاب اين محصولات به نوع پوست و حساسيت‌هاي پوستي خود بسيار دقت نماييد. فروشگاه اينترنتي هاتاپاتا

 

– مرطوب كننده پوست

– بهبود خشكي پوست

– جلوگيري از چين و چروك پوست

– بازگرداندن حالت طبيعي پوست(كشساني و الاسيته)

– كوچك كننده منافذ باز پوست

– مناسب انواع پوست چرب , خشك هاتاپاتا , معمولي , حساس , آكنه‌اي , مختلط

– مناسب براي بانوان و آقايان

ابتدا صورت را تميز كرده سپس ماسك هاتاپاتا را روي صورت بگذاريد بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقيقه ماسك را از پايين به بالا به آرامي برداريد و پوست را ماساژ دهيد تا مواد ماسك جذب پوست شود.

https://hatapata.com/product-category/personal-care/skincare/face-mask/

ماسک‌های روشن‌کننده پوست یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای بهبود پوست می‌باشند. بهترین ماسک‌های روشن‌کننده پوست اغلب دارای ترکیبات طبیعی و مواد مؤثر هستند که به روشن کردن و تحریک سلول‌های پوستی کمک می‌کنند. موادی مانند ویتامین C، عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، عصاره‌های میوه‌های روشن‌کننده مانند آناناس یا پرتقال، عصاره‌های گلاب و حتی مواد آنتی‌اکسیدانی مثل عصاره‌ی چای سبز معمولاً در این ماسک‌ها استفاده می‌شوند.

 

علاوه بر این، ماسک‌ روشن‌کننده پوست ممکن است شامل مواد مرطوب‌کننده مثل گلیسیرین یا هیالورونیک اسید نیز باشند تا پوست را نرم و شاداب نگه دارند. مهمترین نکته در استفاده از این ماسک‌ها، مراعات بهداشتی و استفاده منظم از آن‌هاست. استفاده مداوم و با تعادل از ماسک‌های روشن‌کننده پوست می‌تواند بهبودی قابل توجهی در رنگ و بافت پوست داشته باشد، اما از استفاده از محصولاتی که ممکن است باعث حساسیت پوست شوند، باید پرهیز کرد و قبل از استفاده، آزمایش را روی قسمت کوچکی از پوست انجام داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.